“Som conte de
contes, contant contes” Saramago
ACTIVITAT:
Al llarg de tota l'evaluació hem treballat diferents aspectes de les competències digitals tot relacionant-les amb aspectes concrets de la matèria "Valencià: llengua i imatge". Com a activitat de conclusió us proposem:
- fer una entrada al vostre blog en la que reflexioneu sobre els aspectes que considereu més importants des d'un punt de vista personal (heu d'afegir hipervincles als temes comentats i presentacions multimèdia).
- crear un PPT en el que reflectisca la recerca que heu fet en algun dels punts treballats.
- crear un formulari per a treballar bé el personatge d'Isabel de Villena o bé qualsevol altre aspecte que vulgau analitzar com per exemple la Celebració del dia de la dona a l'IES Isabel de Villena.
- El que no es comunica no existeix. Primera aproximació al meu PLE (Personal Learning Environement).
- Resolucions o desitjos per al nou any (què faig per a motivar-me). La motivació és una de les formes més elaborades d’intel·ligència.
- Les figures literàries. Dins de la retòrica són eines imprescindibles les figures literàries (Inventio; Dispositio; Elocutio; Memoria i Actio).
- La meua generació en 21 vocables. Els conceptes de cada època, de vegades, definiexen la nostra realitat de manera concisa i certera. Quins són els termes que definirien la teua generació?
- Contar una història en 5 imatges. Saber contar amb imatges és tot un recurs comunicatiu que no podem deixar de pr
- Els microrelats.
- El cinema com a alfabetització cultural. “L’indomable Will Hunting” resum i comentari tot creant el teu propi portal de Youtube.
- La comunicació no verbal.
- El llenguatge dels còmics: a. Storyboard de narracions fílmiques. b. Les tires còmiques dels diaris com a element d’anàlisi de la realitat.
- El mur virtual homenatge a Isabel de Villena.
- El formularisobre Isabel de Villena.
- La lectura dramatitzada (lectura expressiva, lectura en veu alta, lectura amb significació). Juan Luís Mira “Esperando el bus” i “Litrona”; L. D. Lavigne “L’amor també és això”; Uncut Theater “Ahir”.
- Contes en mp3 “La noia que venia del futur”.
- Competències digitals.
- El meu blog (primer element del meu PLE/EPA):
- Edició multimèdia amb TICs: hipervincular (hipertext); empeltar imatges, vídeo, audio, etc.
-
Google
drive. Creació de textos on line.
-
Picassa.
Album de fotografies on line inserit al meu blog.
-
Youtube.
Portal social de vídeo amb etiquetes/tags.
- Ivoox. Portal d'audio i podcasts. Exemple: "¿Masclista jo?"
- Ivoox. Portal d'audio i podcasts. Exemple: "¿Masclista jo?"
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada