dilluns, 3 de desembre del 2012

MICRORRELAT SELECCIONAT PER LLUIS


Luis Rosalen Martínez

ELS PEUS

I una dona va dir : " ...feu com si els vostres peus tinguessin ulls.....mireu amb els peus"

I jo vaig pensar que seria molt divertit provar-ho.

I quan caminant pel carrer em recordava d´això intentava mirar què veia amb els peus.

I vaig veure coses que hem van sorprendre, perquè jo em pensava que quan ho fes només trobaria brutícia....i sí que n´hi ha però també hi ha coses boniques:

al mig d´una voravia llarga, grisa i ample, uns pètals de rosa vermella preciosos.

també un dia em va saludar un globus blanc amb cinc dits que estava sobre la gespa
d´un parc
i vaig comprovar com un gos sabia creuar tan bé un pas de vianants com jo.

Font: MICRORRELAT

-COMENTARI: És bastant interesant ja que nunca he intentat mirar amb els peus com si els meus peus tingueren ulls.